Hotel O Z Homestay

Finn det beste hotellet i Bandar Lampung på datoene dine, sortert etter pris eller preferanse
Sammenlign tilbud på Hotel O Z Homestay på tvers av hundrevis av nettsteder på ett og samme sted
Se etter et tilbud med gratis avbestilling eller med utmerkede vurderinger
Sammenlign rom og priser
Kjappe fakta
Innsjekking fra | 14:00 |
---|---|
Utsjekking innen | 12:00 |
Frokost | Frokost tilgjengelig |
Kjæledyr | Kjæledyr ikke tillatt |
Barn | Barn er velkomne ved dette hotellet |
Fasiliteter
Mer om Hotel O Z Homestay

Hotel O Z Homestay
Hotel O Z Homestay ligger nær flyplassen i Bandar Lampung. Hvis shopping står på planen, er Mall Kartini og Mall Boemi Kedaton verdt et besøk, mens Sampenan-stranden og Mutun Beach kan friste med vakre naturomgivelser. Er du på utkikk etter et arrangement eller en kamp mens du er i byen, kan du se om det skjer noe spennende på Pahoman Stadium eller Sumpah Pemujda Stadium. Hotell med parkering (inkludert) i Bandar LampungI tillegg til en døgnåpen resepsjon tilbyr dette hotellet hurtigutsjekking og peis i lobbyen. Dessuten tilbys wi-fi i fellesområdene (inkludert) og ubetjent parkering (inkludert). Andre fasiliteter som tilbys, er flerspråklig personale. Hotel O Z Homestay har 13 rom med airconditioning, flaskevann (inkludert) og toalettartikler (inkludert). Rommene har separat sitteområde. Sengene har sengetøy av topp kvalitet. 32-tommers flatskjerm-TV inkluderer parabol-TV. Badene har dusj. Gjestene her får tilgang til wi-fi inkludert i prisen. Skrivebord og kontorstoler finnes på gjesterommene. Rengjøring tilbys daglig.
Plassering
77, Jl.DRS.Warsito LK.I 001/- Kupang Kota, Teluk Betung Utara, Bandar Lampung, 35211, Indonesia|1,83 km fra Musholla Al- Amin
Innsjekking og utsjekking
Innsjekking fra:
14:00
Utsjekking før:
12:00
Bra å vite
Barn er velkomne ved dette hotellet
Kjæledyr ikke tillatt
Frokost tilgjengelig
Frokostalternativer
Asiatisk frokost
Frokostpris
Kontakt hotellet for prisinformasjon
Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.