Hotel Mansion

Finn det beste hotellet i Amsterdam på datoene dine, sortert etter pris eller preferanse
Sammenlign tilbud på Hotel Mansion på tvers av hundrevis av nettsteder på ett og samme sted
Se etter et tilbud med gratis avbestilling eller med utmerkede vurderinger
Sammenlign rom og priser
Kjappe fakta
Innsjekking fra | 15:00 |
---|---|
Utsjekking innen | 12:00 |
Frokost | Frokost tilgjengelig |
Kjæledyr | Kjæledyr ikke tillatt |
Barn | Barn er velkomne ved dette hotellet |
Fasiliteter
Mer om Hotel Mansion

Hotel Mansion
Hotel Mansion ligger 800 meter fra sentralstasjonen og 700 meter fra vitensenteret NEMO i Amsterdam, og tilbyr gratis Wi-Fi. Rommene på Mansion har flatskjerm-TV, eget bad med dusj, hårføner og håndklær samt skrivebord og safe.
Vurderinger og omtaler
Plassering
Prins Hendrikkade 123, Centrum, Amsterdam, 1011 AM, Nederland|0,70 km fra Canals of Amsterdam
Innsjekking og utsjekking
Innsjekking fra:
15:00
Utsjekking før:
12:00
Bra å vite
Barn er velkomne ved dette hotellet
2 år og yngre
Barn kan bruke ekstra senger uten tilleggskostnader.
Kjæledyr ikke tillatt
Frokost tilgjengelig
Frokostpris
190 kr (≈EUR 17) per person
Frokostalternativer
Kontinental frokost
Frokostmeny
Buffé
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Guests under the age of 18 can only check in with a parent or official guardian. A damage deposit of EUR 100 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Credit cards are used only to a guarantee for your reservation. Please note that when booking 5 rooms or more different policies apply. In this case hotel reserves the right to ask a prepayment as a guarantee of the reservation. The prepayment amount is 50% of the total reservation value, acceptable by bank transfer only. Please note that such reservation will not be confirmed till the hotel receives the prepayment. In case of no-show for non refundable reservation, if no communication is conducted of guest arriving later than actual arrival date, hotel is not obliged to keep the room on hold longer than the actual arrival date/night. Please note that guests are required to show the credit card used to make the booking upon arrival. If this is not possible, guests should have an authorization form, signed by the credit card holder if he/she is not traveling.
Cash