OYO The Baltimore Hotel

Finn det beste hotellet i Middlesbrough på datoene dine, sortert etter pris eller preferanse
Sammenlign tilbud på OYO The Baltimore Hotel på tvers av hundrevis av nettsteder på ett og samme sted
Se etter et tilbud med gratis avbestilling eller med utmerkede vurderinger
Sammenlign rom og priser
Kjappe fakta
Innsjekking fra | 15:00 |
---|---|
Utsjekking innen | 11:00 |
Frokost | Frokost tilgjengelig |
Kjæledyr | Kjæledyr ikke tillatt |
Barn | Barn er velkomne ved dette hotellet |
Fasiliteter
Mer om OYO The Baltimore Hotel

OYO The Baltimore Hotel
Baltimore Hotel ligger i Middlesbrough. Et par lokale landemerker er Middlesbrough Transporter Bridge og Ormesby Hall, mens Rockantics og Teesside Autodrome er noen av attraksjonene i området. Wild Animal Adventures og Kirkleatham Owl Centre er også verdt et besøk. Hotell med døgnåpen resepsjon og bar/lounge i MiddlesbroughDette hotellet tilbyr en bar/lounge, konferanserom og concierge-tjenester. Dessuten tilbys wi-fi i fellesområdene (inkludert) og ubetjent parkering (inkludert). Andre fasiliteter som tilbys, er en døgnåpen resepsjon, et bibliotek og tur-/billettassistanse. Baltimore Hotel har 32 rom med flaskevann (inkludert) og kaffetraktere/tekokere. Flatskjerm-TV finnes på gjesterommene. Badene har badekar eller dusj, toalettartikler (inkludert) og hårføner. Rengjøring tilbys daglig, og det er mulig å be om strykejern/-brett.
Vurderinger og omtaler
Plassering
250 Marton Rd, Middlesbrough, TS4 2EZ, Storbritannia|1,21 km fra North Ormesby Park Space
Innsjekking og utsjekking
Innsjekking fra:
15:00
Utsjekking før:
11:00
Bra å vite
Barn er velkomne ved dette hotellet
2 år og yngre
Barn kan bruke ekstra senger mot en tilleggskostnad på GBP 5.
Barn kan bruke ekstra senger mot en tilleggskostnad på GBP 15.
Kjæledyr ikke tillatt
Frokost tilgjengelig
Frokostpris
69 kr (≈GBP 5) per person
Frokostmeny
Buffé
Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Please inform OYO The Baltimore Hotel of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. A damage deposit of GBP 50 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Instructions for Contactless Self Check-in: To ensure a seamless check-in experience at our contactless property, please take note of the following information to receive your Access Codes prior to your arrival: 1. Valid Mobile Number: - Please provide a valid mobile number during the booking process. - All communication from the property will be sent to you via WhatsApp or text a few days before your check-in date. 2. Payment: - Any outstanding payment for the rooms will be charged to your payment card before your check-in date. - This ensures a smooth check-in process and allows us to prepare for your stay. 3. Credit Card Authorization: - For your convenience and to cover any incidentals or damages during your stay, we kindly request your credit card details. - A secure link will be provided before your check-in date to safely save your card information. 4. Online Check-in: - As a contactless self-check-in property, please complete the online check-in form once received on WhatsApp or Text with your valid ID card before arrival. - This will expedite the check-in process and enable us to provide you with the necessary access codes. 5. Arrival & Departure Time: - Access codes to your room will be activated at the standard check-in time of the property and deactivated at the standard check-out time. - To assist you better, please inform us in advance of your expected arrival and departure time. 6. Booking Fee: - A booking fee is charged upon confirmation of your reservation. - This fee covers essential services such as 24/7 customer support, advanced technology tools, and guest promotions.