Vi er en gruppe talentfulle og lidenskapelige mennesker rundt omkring i verden. Vi er ikke redde for å være innovative eller prøve nye ting, og vi er opptatt av å bruke teknologi for å gjøre det enkelt å reise.
Skyscanner, som er en del av Trip.com Group-familien, opererer uavhengig med store planer for fremtidens reiser.
Over 1 200
ansatte
50
nasjonaliteter
Kontorer i
Europa, Nord-Amerika og APAC
Hver dag tenker vi på dette …
Vi setter reisende først. Vi elsker å reise, og det er dette som forener oss.
Vi lærer, deler og vokser. Ulike ferdigheter, erfaringer og bakgrunner hjelper oss å utvikle oss.
Vi bryr oss – alltid. Vi behandler hverandre med empati og respekt. Vi får det til – sammen.
Vi gjør det enkelt. Vi bygger ting som gjør reising enkelt og tilgjengelig.
John har ledet globale nett- og programvarevirksomheter i mer enn 30 år, hvorav 20 av dem i Microsoft, der han jobbet som europeisk visepresident for markedsføring og nettløsninger. Han ble aldri kvitt reiselysten, og har bodd i Nederland, Storbritannia, USA og Frankrike. John tilbrakte syv år som administrerende direktør i Travix før han begynte i Skyscanner. Nå deler han lidenskapen sin med reisende slik at de enkelt kan utforske verden i generasjoner fremover.
Laurence leder Skyscanners globale økonomiske organisasjon og har 25 års erfaring innen e-handel og teknologi, både i Europa og Silicon Valley – sist hos eBay. Hennes fokus er å posisjonere oss for sterk vekst og fortsatt fremdrift i stor skala. Hun er en ivrig reisende som elsker å styrke teamene til å yte sitt beste, definere den strategiske visjonen vår og fortelle historien bak Skyscanners resultater.
Stuart har lang erfaring i reiselivsbransjen og begynte i Skyscanner i 2009. Siden den gang har han hatt en rekke seniorlederroller innen kommersiell strategi, forretningsutvikling og vekstmarkedsføring. I tillegg til å lede det kommersielle teamet, interesserer han seg også aktivt for å fremme Skyscanners unike og eksepsjonelle kultur.
Piero har gjort karriere ved å levere innovative, markedsledende forbrukerprodukter hos noen av verdens mest suksessrike teknologiselskaper – inkludert Skype og Microsoft. Han lever og ånder for Skyscanner-etosen om å «sette de reisende først» og sørge for at opplevelsen med planlegging og bestilling av reiser – enten det er på telefon eller datamaskin – blir så enkel som mulig.
Martin er opptatt av tillit og åpenhet i reiselivet, og representerer Skyscanner i flere bransjefora i Europa og Nord-Amerika. Han leder de juridiske, regulatoriske og PR-avdelingene våre globalt, og er den utøvende sponsoren for innsatsen vår innen bærekraft. Før Skyscanner tilbrakte han over et tiår som bedriftsadvokat i privat praksis, med fokus på bedriftsøkonomi, transaksjons- og forhandlingsbistand samt aktive eierfond.
Clive leder markedsføringsteamene våre innen merkevare og ytelse over hele verden, og hjelper til med å koble reisende med pålitelige reisepartnere – slik at alle kan finne de beste tilbudene for dem. Før han begynte i Skyscanner hadde han lederroller innen kundemarkedsføring i selskaper som eBay og Expedia. Han står på for å forenkle det komplekse og levere opplevelser som setter de reisende i høysetet.
Naomi er ansvarlig for å stake ut selskapets strategiske kurs og rammeverk for drift, i tillegg til å administrere driftens rytme fra dag til dag. Naomi har også ansvar for datastrategien vår, og leder et tverrfaglig team for å definere og levere selskapets dataambisjoner. Naomi har lang erfaring med å levere kommersiell vekst i digitale markedsplassser gjennom å skape høytytende, sterke team innen salg, produkter og markedsføring hos Autotrader tidligere. Naomi brenner for kvinner innen ledelse og mentorordninger på arbeidsplassen.
Andrew har vært en del av Skyscanner-familien i 12 år. Han startet som nyutdannet og har gått videre ved å ta på seg en rekke seniorlederroller innenfor ingeniørfaget hos oss. Nå leder han ingeniørteam over hele verden og er en stor forkjemper for å dyrke fram neste generasjons ledere i selskapet, i tillegg til å fremme Skyscanners fantastiske kultur.
Bryan leder Skyscanners team som fokuserer på å utvikle selskapets langsiktige strategiske visjon, forretningsvirksomhet og vertikaler som ikke gjelder flyreiser. Han har en dyp forståelse av internasjonale forretninger etter å ha innehatt lederroller i Gopuff, Booking.com og Tesla i Storbritannia, Nederland og USA. Han har bodd i fem land og liker å utforske forskjellige kulturer fra både et personlig og profesjonelt ståsted.
Vi er alltid på utkikk etter strålende, nysgjerrige mennesker som vil bli med i teamet vårt. Høres det kjent ut? Vi hører gjerne fra deg.
Alt du trenger å vite om Skyscanner.
Vi er her for deg. Og det betyr følgende.
Siste nytt, viktige øyeblikk og kontaktinformasjon.